Étage igår

Mådde inte så bra inatt.. det blev nog lite för mycket igår haha.

Jag hade i alla fall så jäääääääävla kul. Obeskrivligt. Jag dansade som aldrig förr, och mina skor var jättebekväma (till min förvåning).

Vid 3-tiden tog jag taxi hem eftersom det blev fööör varmt inne på Étage. Har nog aldrig tidigare varit på ett så svettigt disko. Det rann svett från alla därinne, och man kunde knappt andas. Det var liksom inte ens fullpackat därinne? Så det var ganska konstigt...

Gick upp ur sängen vid 2-tiden idag. Mest pga att jag vaknade flera gånger under natten pga yrsel. Så jag sov inte alls så bra inatt =(.

Okej nu går vi över till bilder.






Förfest hos Rebecca :)
Jasmine, Isabell, Argiie, Kim, Rebecca :D
Nicole träffade vi lite senare när vi var påväg mot Étage:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasmine är så jävla vacker!

2009-07-28 @ 18:23:05
Postat av: sofia

ni alla var jättefina =) snygga gänget vekrligen :p

2009-07-28 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0