Yeeeey bowlingkväll !

Ahhh jag är så sömnig ! Ville börja med att säga att Toni fyller 19 år idag !!!!! Och Burda fyller också år idag ! Grattis till er båda :D (L)

Igår var jag i skolan som vanligt, men fysiken var inställd så jag slutade 1 timme tidigare! Wihooo! Stack hem och fixade mig och åkte sedan till Danne vid 18-tiden. Vi skulle egentligen gå till hans kompis inflyttningsfest vid 22-tiden men vi gick aldrig dit, så vi softade hemma hos Danne istället.. Vi stack även till Heleneholm och åt på McDonalds, träffade Toni där, och sen promenerade vi alla 3 tillbaka. Vid halv 12-tiden hämtade Levent upp oss 3 och så åkte vi till Big Bowl och bowlade i två timmar. Såååååå kul det var hahaa. Ska aldrig mer gå på bowling på dagen! Nätter är mycket mycket roligare, det finns skitmycket folk och jättemånga dansar osv.. Ja det var jättekul i alla fall.
Jag vann en omgång! WIHOOO. Det är jag som är P (stod för Pimp). Det var Levent som döpte oss hahaha

Efter bowlingen körde vi runt i stan lite. Levent åt på Stippes så vi höll honom sällskap, och sedan åkte vi hemåt men Levent hittade ingen parkering så vi körde tillbaka till stan ett par rundor hahah. Toni och Madde (hon kom till bowlingen mot slutet) fick spel och ville hem så vi släppte av dem och sedan körde Levent, jag och Danne runt en stund till haha. Sen sov jag hos Danne :) jättemysigt.. <3

Och ikväll ska jag på bio med mamma och se Benjamin Buttons bla bla minns inte vad den hette haha. Vi ska ta bussen nu 19.16 för vi ska hämta biljetterna innan 20.15 och sen ska vi också hinna äta något ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0