Umeå imorgon

Japp, vi flyger imorgon kl. 06.50 från Malmö - Sthlm, och sedan kl. 08.30 från Sthlm - Umeå
Vi hinner inte checka ut och checka in bagage på Arlanda eftersom flygen går så tätt ihop, så vi har med oss handbagage istället. Nu måste vi bara se till så att vi inte har mer än 10 kg per person..
Mamma har packat ner lite matgrejer & snacks som vi ska ha när vi åker hem från Umeå med tåg (15 timmars resa). Hon tänkte säkert inte på att man faktiskt kan handla mat i Umeå? Lite onödig packning tycker jag hahah

Idag var jag i skolan, och efter skolan stack jag till ungdomsmottagningen. Sedan åkte jag tillbaka till stan och köpte klänningen, och sen ringde min pappa och sa att han kunde hämta mig från stan. Han och mamma var ute och handlade mat och sådär, och medans mamma var inne i butiken så körde han och hämtade mig hahaha skitgulligt. Sen åkte vi tillbaka, handlade och så, och sedan åkte vi hem.
Har packat lite nu också, men har fortfarande saker o göra =/. Måste ta nagellack och torka & platta håret.. ahh orka.

Taxin hämtar oss imorgon kl. 05.40 så jag ska försöka vakna runt 04.40.
Puss på er !

Kommentarer
Postat av: rebecca

träna du ida:O

2009-01-16 @ 00:00:26
URL: http://rebeccahermansen.blogg.se/
Postat av: ajnaz

nej HAHA

2009-01-17 @ 12:50:04
URL: http://ajnaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0