Plugg plugg plugg..

Denna veckan hoppas jag att jag kommer in i pluggandet igen.. har nämligen prov i Historia på torsdag. Får väl hoppas att plugget går bra idag, har typ glömt ALLT som vi har gått genom =/.

Följde nyss Danne till bussen, han ska jobba kl 4, så nu ska jag snart börja plugga.

Igår var jag på Tannaz födelsedagsfest, hade verkligen jättekul :D ! Men jag var tvungen att dra vid 11-tiden eftersom jag skulle till min mammas vännina. Hon hade fest för sin dotter som nyligen fyllt 12 år (tror jag), så min mamma bad mig komma dit och hälsa på en stund.
När jag väl satt på bussen så ringde min mamma och sa att hon skulle hem strax, och att det inte var lönt att jag åkte dit. Och eftersom jag inte ville åka hem så ringde jag Rebecca för att se vad hon gjorde, och hon var med Jasmine, så jag åkte och träffade dem istället :). Har inte träffat mina vänner sen i söndags. Jag var ju hemma på måndagen och tisdagen innan skolan började i onsdags haha, sen har jag bara varit hemma nu när skolan börjat. Så det var kul att träffa dem:D



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, ja det är sant:)

2009-01-11 @ 23:32:39
Postat av: Anonym

hahaha, ja det är sant:)

2009-01-11 @ 23:35:30
Postat av: Anonym

är trean tuffare än tvåan? (natur,borgar)

2009-01-12 @ 19:34:55
Postat av: Ajnaz

nja svårt o säga.. 2an är svårare på så sätt att man har mer läxor och så. man har hela tiden någonting att göra. 3an är liiite lugnare men det är fortfarande mycket och göra, med tanke på att man har fler kurser och att man avslutar typ allting nu sista terminen =/ sen finns ju projektarbetet liksom..

2009-01-12 @ 20:32:38
URL: http://ajnaz.blogg.se/
Postat av: helena

Alltså AJNAZ din blogg gillar inte mig:/ den vill inte acceptera mina kommentarer och när den väl gör det uteslutar den mitt namn (som ovan)

2009-01-13 @ 00:52:36
URL: http://armedmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0