2009-01-05

Ikväll är det Étage som gäller ! Men inte för mig haha. Orkade inte festa idag, ville bara ta det lugnt hemma. Dessutom vet jag att jag hade sovit till typ 4 på eftermiddagen imorgon om jag hade festat ikväll. Och det betyder att jag inte kan somna imorgon kväll (eller jo, typ kl 3 på natten), vilket betyder att jag inte kommer orka gå upp tidigt på onsdag morgon, och jag MÅSTE vara pigg på onsdag !


Men samtidigt vet jag ju att alla kommer vara där, så jag har lite ångest över att jag bara sitter hemma. (Är faktiskt sugen på att gå och träna en stund..).
Men jag överlever, det är ju inte så att man aldrig mer kommer träffa på det folket. Jag vet hur det blir imorgon, alla kommer försöka ge mig ångest och säga AHHHH DET VAR SÅ KUUUUUUL DU SKULLE HA KOMMIT DU MISSADE SKITMYYYYCKET! Vissa säger ju så eftersom de är gulliga och hade tyckt att det var kul om jag också varit där, men vissa andra säger så eftersom de försöker göra mig avundsjuk haha. När det gäller mig och fester så funkar det inte med att försöka göra mig avundsjuk.. Jag älskar att festa, det är så underbart att dansa loss i flera timmar och träffa alla man känner och bara umgås med kompisarna. Men det är inte hela livet för mig. Jag klarar mig om jag missar EN rolig fest.. för det har jag gjort innan också haha. Men jag hoppas verkligen att alla mina vänner har kul! Det förtjänar ni<3. Särskilt när skolan börjar nu på onsdag.. blö


Bild från nyår, precis kommit hem haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0