I.love.Shoes


Älskar mina små älsklingar.. båda är från Forever21. Synd att de inte är mina bara...
Bestämde mig för att köpa dem för 2 veckor sen. På hemsidan stod det att om man handlar för mer än $75 (75 dollar för er mindre smarta därute i Sverige), så får man gratis frakt! UNDERBART tänkte jag då, för 75 dollar är typ 650-700 kr? Och det är ingenting med tanke på att båda skorna BARA blev 44 dollar sammanlagt.
Jag skjöt upp köpet eftersom jag inte ville ha något mer från hemsidan, så jag kunde inte samla ihop grejer för 75 dollar.. Men igår i skolan så beställde jag, Hedvig och Paula grejer tillsammans för ett värde av 110 dollar, SKITBRA! Vi trycker vidare för att beställa, skriver in adress bla bla bla.. och sen kommer det.. gratis frakten gäller bara i USA! JÄVLA FITT BAJS SKIT! Frakten blev typ 500 kronor och jag hade inte haft något emot att dela på det med de andra tjejerna, men Hedvig köpte bara en väska för typ 100 spänn, så jag förstår att hon inte vill betala det dubbla bara för fraktens skull.. så vi sket i det.
Jag kom hem och kollade vad frakten blev för bara skorna, och det blev typ 40 dollar, så sammanlagt blev allting typ 700 kronor för 2 skor och frakt. Skitbra pris tycker jag. Men ja.. vet inte vad jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dem är fina . sten asså men inte så fina att det är värt de:/

2009-01-22 @ 21:46:29
URL: http://rebeccahermansen.blogg.se/
Postat av: Nour

det är nt bara frakt som kostar:P tullen kostar också

2009-01-28 @ 21:14:21
URL: http://onesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0