Om helgen!

Ahh jag vet jag har inte skrivit på länge. Tänkte sammafatta helgen snabbt bara!

I fredags var jag och Rebecca i stan lite, vi åt bl.a. på Stippes där vi träffade på BABY!

Sen gick vi hem till Jonte och där var alla hans vänner och även några av deras tjejkompisar :D Så vi sjöng karaoke en stund och hade skitkul, och sedan satte vi oss alla i vardagsrummet och berättade skämt, gåtor och sådant i typ 2 timmar hahah. Det var längesen jag skrattade så mycket.

I lördags minns jag inte vad jag gjorde.. ? Ja just det. Då var jag bara hemma hela dagen för jag hade magont, en skum smärta haha. Ville egentligen följa med Rebecca hem till Jasmines pappa, för hennes lillasyster fyllde 1 år! Och Gud vad stor hon har blivit :D Man vill bara ätaaaaa henne! Men i alla fall, smärtan gick över mot kvällen. Jag orkade däremot inte resa mig från soffan och klä på mig och sådant, så jag stannade hemma istället.

Igår var jag med Danne och vi tittade på The Dark Knight och fyfan vad den var braaaaaa, jag ÄLSKAR Jokern :D Heath Ledger gjorde ett skitbra jobb ! Vid 9 tiden åkte jag hem och åt eftersom jag var cp-hungrig, jag pallade inte äta hos Danne hahaha för min mamma hade lagat mat till mig. Men jag fick ändå tårta eftersom Danne inte ville att jag skulle svimma av hunger hahaha så tack för det :D

När jag hade ätit hemma så gick jag hem till Rebecca och där träffade man på Jasmine, Emma, Nicole, Louise, Psykopaotligan, och sen kom även Labbi, Moha och Momme :D
Stack hem vid 12 eftersom jag trodde att jag skulle upp halv 7 för att gå till ögonläkaren. Men jag palla inte i morse haha

HAJDO

Kommentarer
Postat av: *Rebecca

han e min baby:O

2009-01-08 @ 19:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0