Mixed..

Hade skola som vanligt idag, var skittrött men det var väl en okej dag. På Hon&Han&Sånt lektionen så planerade vi lite inför Hon&Han&Sånt dagen den 9 Mars. Vi ska då göra en massa grejer på skolan som handlar om främst sex, jämställdhet, jämlikhet, relationer, vänskap etc. Sånt där roligt ni vet :D
Jag, Paula, Hedvig och Emma ska jobba med könssjukdomar och gå runt i flera olika klasser och föreläsa lite om det och göra bl.a. lite olika tävlingar och lekar och visa bilder och uppmärksamma alla små barn haha. Längtar JÄTTEMYCKET till den dagen! Ahh vi kommer ha så himla kul :D. Det kommer bli skitroligt att få stå och prata inför flera olika klasser på skolan (främst 1or och 2or).

Efter skolan åkte jag till stan ensam eftersom jag var tvungen att uppehålla mig själv medans jag väntade på att mamma skulle ringa. Så jag kom till stan vid 2-tiden, handlade lite kläder och även present till en kompis:D. Och vid 3-tiden ringde äntligen min mamma så jag åkte till hennes jobb :). Hon hade berättat för alla sina arbetskamrater om min räddningshändelse igår, och alla var helt stolta över mig haha yey :D. 
 Efter att ha varit där en stund så promenerade vi till Möllan och åt på en persisk restaurang där som heter Nowroz. SKITGOOOOOD mat ! Det var längesen jag åt det..
Vid 5-tiden åkte vi hem eftersom jag mådde illa och frös ihjäl.
Och ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, mår inte så superbra och jag orkar inte festa. Ska ändå festa imorgon liksom.


 
En bild jag hittade på mammas jobb haha så söööut hon är


Maten mums, Chelo Kebab Kobide

    
Och såhär sitter kläderna:) Imorgon ska jag köpa samma klänning som den rosa, fast i svart färg :)

Och förresten, min mamma köpte en ny morgonrock till mig och tog den förra vita rocken som hon köpte till mig hahaa. Hon ville ha den vita ? Mongo haha






Kommentarer
Postat av: D

Jättefina kläder! Och u look good :D Speciellt den rosa klänning, vart är den köpt?

2009-01-09 @ 22:48:24
Postat av: D

klänningen*

2009-01-09 @ 22:49:56
Postat av: Anonym

vart är den rosa klänningen köpt om man får fråga=)?

2009-01-09 @ 23:34:47
Postat av: Ajnaz

tack så jättemycket! allting är köpt på Gina Tricot :D

2009-01-10 @ 15:15:42
URL: http://ajnaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0