Baaaa såå assååå


Ahh maten från nyårsafton.. buffén på den kinesiska restaurangen.. JAG VILL HAAAA


Igår var jag hos Danne och ÄNTLIGEN fick jag fota denna! Har velat fota den så många gånger men jag har inte orkat. Han har kvar sin matsedel från HT 2004 !?!?!?! HAHA


FÖRRESTEN

Har fått hem mina anmälningsblanketter nu för att kunna söka till Läkarutbildningen i Gdansk i Polen! I AM SOO EXCITED! Har bara panik eftersom jag inte vet om jag ska söka NU eller til hösten 2010? Men jag blir så himla lycklig när jag läser genom informationsboken, så jag tror faktiskt att jag ska söka nu till hösten.. hoppas bara att jag klarar utbildningen annars är det kört. Jag tar ju studielån och så, men första året kostar det 120 000 kronor för att få gå på skolan! Lånet står ju för det, men ÄNDÅ. OM jag skulle backa ut eller inte fixa det.. då måste jag ändå betala tillbaka lånet =/ Så vi får hoppas att jag fixar det ! Jag är optimistisk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0