"Om jag kunde drömma"

Usch.. blev klar med arbetet för en timme sen typ, och har bara tagit det lugnt framför datorn sen dess. Datorn är så jäääävla seg! Håller på o bränna 4 filmer på en skiva, och om jag visste att det skulle ta SJU TIMMAR så hade jag gjort det imorgon innan jag gick till skolan istället.. men nu får datorn vara på över natten istället. Kommer säkert vakna mitt i natten ändå..

Skitrolig lektion igår hahaha vår fysiklärares son var tvungen att vara med på lektionen men han var så himla busig! Vår lärare stod och hade genomgång på en tavla, och under honom står hans son och ritar på tavlan som är längst ner HAHA så himla söööööt var han!!! (Ungen allså)


Hahaha..

Idag köpte jag denna.. .. Jag kunde helt enkelt inte hålla mig längre!
Tre av mina vänner i skolan vill gärna låna ut boken till mig, men jag kunde inte hålla mig från att köpa den idag när jag var på Hemköp med några i klassen. Efter att jag köpte den så såg jag att den var liiiiite sliten, särskilt på kanterna av omslaget, men skiiiiiiiiit samma ! Har redan läst 20 sidor på bussen påväg hem, och den är SKIT BRA! Ångrar inte mitt köp överhuvudtaget :)
Ljudböcker och filmer är skit, men böcker is tha shiiiiit :D HAHA skoja sån nörd.
Nä men jag ville faktiskt ha boken på engelska, men det får bli uppföljaren på engelska istället !


Tråkigt utseende på en tråkig dag.. ingen stor nyhet

Kommentarer
Postat av: sibel

Är boken lika bra som filmen? Jag dog för filmen och vill inte bli helt besviken på boken haha

2009-02-01 @ 20:57:48
URL: http://madeoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0