FANFANFAN

MEN NEJJJJ! Nu har brännaren varit igång sen kl. 18.30, men nu ska den helt plötsligt lägga av?! Jävla skit också. Nehepp.. får väl försöka bränna EN av filmerna istället för alla 4 på en gång..

Ska snart läsa lite i boken hihi.. GEEEEK



Men orka 99 nya inlägg hahahahaha
Har försökt att ta bort vissa bloggar ur min lista, men jag tycker att det är så himla kul o läsa så jag vet inte vilkas jag ska ta bort haha! Det är sånna här tillfällen jag stör mig på hahaha.. nä jag ska nog hoppa över vissa bloggar idag, jag orkar inte gå genom 99 inlägg! Sorry people
Måste lära mig att kolla varje dag annars samlas de bara på en hög! Fan vad ni ska vara aktiva ! hahaha

Kommentarer
Postat av: Tänzzzz

haha nörd, jag hopppas jag är en av dom8-) (som stannar kvar) HAHAHAHAHA

2009-01-31 @ 20:46:25
URL: http://hypnootiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0