tråååååkigt

Orkar inte skriva så mycket nu, vill se film.
Idag har jag bara varit hemma och latat mig.. Men jag har däremot varit duktig och läst exakt 100 sidor i boken i svenska. Den är såååå tråkig och jag förstod kanske 20% av vad jag läste. Det är synd om mig ifall vi ska skriva uppsats på boken säger jag bara.
Jag började läsa vid 4-tiden och blev klar innan jag stack och träna en stund, alltså vid 9-tiden.
5 timmars läsande från och till.. ganska imponerande tycker jag :)
Har 180 sidor kvar.. BULL!
Men det tog liksom 5 timmar för 100 sidor.. så jag tror jag hinner läsa ut den på 3 dagar. Ska belöna mig själv FETT mycket om jag lyckas hahah.
Någon som har ett förslag på hur jag kan belöna mig själv?

ETT TIPS
 på hur ni vet vilka filmer ni borde se, men som inte kommit ut än: Gå in på www.sf.se och tryck på Kommande Filmer. För ett par månader sen såg jag att det fanns en intressant film som hette Revolutionary Road med Leonardo DiCaprio och Kate Winslet, men det stod inget om vad filmen handlade om? Och det fanns heller ingen bild? Så jag sket i det. Men idag såg jag på trailern på TV ! AHH jag måste seee den! Den verkar superbra!



Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas du får en fin dag. =)

2009-01-26 @ 12:07:46
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0