Så kul vi hade igår !

Ja igår åkte jag och Rebecca till stan, köpte sprit, och sedan träffade vi Dajana och Dzenita vid Stenkula :D. Vi tog bussen därifrån till Milad och Yoshi och Danne (inte min Danne), för de bor i en lägenhet tillsammans (tror jag). Där drack vi lite och så, vi hade skitkul, men vi var inte där så jättelänge, kanske 1 och en halvtimme. Sedan promenerade vi till Chokladfabriken som låg i närheten av där vi förfestade, bara en bit därifrån.
Hade skitkul på Choklad haha vi dansade för fullt och där var jättemånga som vi kände, så det var skitroligt. Träffade två killar från klassen också haha Ivan och Nobbe, och jag och Rebecca dansade lite med dem också.
Vid 2-tiden kom Danne och hans vänner dit, blev helt glad och överraskad:D. Han sa att han inte skulle komma, men att hans vänner skulle komma senare mot kvällen! Jag hoppade upp och ner när jag såg honom haha hade saknat honom jättemycket :(.. baby
Kl 03.51 tog jag, Rebecca och Danne sista bussen hem :)





Fler bilder kommer senare, måste först få dem av Rebecca. Ni kan säkert se bilderna på hennes blogg innan ni ser dem på min, för jag ska snart utåt, ska vara med Danne, och jag vet ej när jag kommer hem. Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0