Mysdag & Dagens outfit

Ahh fyfan är så himla trött.. har nyss kollat genom typ 51 nya blogginlägg på www.bloglovin.com. Skitbra sida, men det var ändå lättare att bara trycka på alla bloggar en och en direkt från Mina Favoriter haha.

Var med Danne hela dagen idag och det var jättemysigt, är så himla glad när jag är med honom. Vi tittade först på TV och sådär, och från ingenstans blev han sugen på att hyra film så vi begav oss till Hemmakväll för att hyra film. Det tog oss kanske en kvart tills vi hittade någon bra film. Jag hade redan sett vissa filmer, och Danne hade redan sett vissa filmer. Till slut blev det Sweeney Todd. Lite skumt att fimen delvis var en musikal, men den var väl okej. Vi missade en stund av filmen, men ja.. sånt är livet haha.


Dagens outfit !
Stövlar: DNA
Strumpor: H&M
Strumpbyxor: H&M
Långt "linne": Gina Tricot
Halsduk: för gammal för att minnas, men jag tror Veromoda?
Jacka: Zara
Väska: Wedins

 
De hade klippt Muffin hahaha så sööööt, han ser ut som en liten valp nu



Rebecca har bilderna från igår på sin blogg. Jag kopierade bara en gullig bild på mig och Danne haha.


Jag ville inte vara med på bild, men han tvingade mig, så ja.. det är förklarigen hahaha



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja precis :D

2009-01-25 @ 02:51:39
URL: http://trickyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0