Fresshhhh

Tittade på Twilight igår, den var verkligen skitbra! Kan vara ärlig och säga att jag förväntade mig att den skulle vara bättre, för alla har höjt mina förväntningar haha. Men den var jättebra. Ska läsa boken snart, efter att jag har läst klart boken som vi fått i Svenska haha.

Ikväll blir det festuuuuu med Rebecca :D. Vet inte om fler ska följa med, kanske Jasmine, men hon skulle upp tidigt imorgon och gå på praktik så hon kunde kanske inte gå ut =/. Det är så typiskt att nästan varje gång JAG är med och festar så är inte Jasmine där, eller tvärtom hahaha :(

Har nyss ätit vitlök till maten :( en riktig vitlöksklyfta alltså. Vi äter hela vitlöksklyftor till maten haha, it´s a persian thing. Inget rivet eller så nää.. men ja.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0