Friiiii

Hej idag är det min FÖRSTA fria dag från läxor, prov osv.. ahh så skönt. Har bara varit i skolan i 2 veckor sen jullovet var slut, eller 3? Iaf.. det känns som om jag varit i skolan i typ 2 månader. Har i och för sig mycket o göra i veckan, men jag förtjänar lite fritid så nu ska jag bara ta det lugnt och se Twilight med mamma :)

Gick till biblioteket idag och ville låna Om jag kunde drömma (Originaltitel: Twilight), men alla exemplar var redan utlånade :(. Bibliotekarien kunde skriva upp mig i lånekön, så att jag får ett mail när en bok har blivit inlämnad, men de skulle precis stänga så han bad mig återkomma imorgon istället. Funderar på att köpa boken istället.. kommer ändå aldrig hinna läsa ut boken på en månad, vi får bara fler och fler böcker i skolan. Så fort en är utläst så får vi en till.. har aldrig tid att läsa böcker som jag själv vill läsa. Synd, men sant..


Kommentarer
Postat av: rebecca

lyssna på den ist king.. ja har hört klart den första, på minde än en vecka.. har lyssnat på 5 kapitel av "när jag hör din röst" 2an asså steeen bra

2009-01-22 @ 21:49:23
URL: http://rebeccahermansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0