Sitter i skuuuulan

Sitter i skolan med tjejerna och skriver lite på fysikarbetet som ska lämnas in på onsdag hihi

Slutar kl 16.00 idag men jag ska gå lite tidigare från engelska-lektionen eftersom jag har tid på ungdomsmottagningen kl 16.15. Måste ta bussen från skolan och så, för denna gången fick jag tid på Lönnen i Sofielund och inte här i Davidshall (som ligger jättenära min skola).
Sen ska jag åka tillbaka till stan (ahh orka) för att köpa den där klänningen fast i svart färg. Tänkte att jag skulle ha den imorgon på min brors examen, fast inte på dagen utan på festen som är på kvällen. På själva "ceremonin" ska jag ha en brun-beige klänning som jag har haft på ett bröllop för ett par månader sen.

Sen måste jag hem och packa lite smågrejer, och TRÄNAAAA! Har inte tränat på evigheter.

Nä, men nu har jag lunch (och håltimme) till 14.45.. kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0