Kanye West <3

Jag älskar Kanye Wests nya album ! Coldest Winter, Tell everybody that you know, Love Lockdown, Heartless, Amazing, AHHH alla är skitbra !

Läste i Linas blogg (har inte hennes bloggadress på denna datorn, kan skriva ner den sen) att Kanye West har designat ett par sneakers för Louis Vuitton ! Jag kan inte bli mer stolt haha :D En favoritartist som designar SKOR för mitt favoritmärke.. yeahh!
Synd att han snart ska sluta med musiken .. :(. Älskar hans nya musikstil !

Imorgon slutar jag halv 1, så jag ska träffa Danne en stund efter det :). Sen ska jag hem och fortsätta plugga Historia.

Denna veckan ska jag inte läsa så mycket i boken som vi fått i svenska, även om jag borde läsa typ 20 sidor per dag i 16 dagar (inkl. fredag & lördag) för att bli klar i tid hahah. Tänkte att jag kunde läsa jävligt mycket på tågresan hem från Umeå på söndag.. resan tar nämligen ca. 15 timmar =/. Jag kommer få mycket gjort, så jag ser faktiskt fram emot det ! hahaha

nu ska jag äta apelsin, hajdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0