2009-01-13

Sådär, nu har jag pluggat färdigt historia för dagen. Känns väl.. okej. Många årtal och länder som jag verkligen inte kan ännu, men överlag har jag fått in en bra bit av det hela :)

Slutade halv 2 idag och efter skolan stack jag hem till Danne hihi. Sen åkte jag hem vid 2-tiden, köpte naturgodis (eller Exotic Snacks om ni vill kalla det så), gick hem och åt, tittade på Vänner & Fresh Prince of Bel Air på TV, somnade från typ 4 till halv 6, åt mat, tittade på TV... och sen började jag plugga haha yey min dag

Har blivit shoppingsugen igen =/ inte för att jag shoppar ofta överhuvudtaget, men jag handlade ju 3 tröjor i fredags, och nu vill jag handla något igen. Jag ska ju köpa den klänningen i svart färg (som jag köpte i rosa) på torsdag tror jag, sen funderar jag på att köpa ett par nya stövlar eller typ ett par låga vanliga svarta skor som man kan ha till alla kläder. Mina stövlar har börjat gå sönder, och OM det skulle börja snöa så har jag inget skydd :( haha. Jag har 2 andra par stövlar men de är med klack så det orkar jag inte ha på mig varje dag. Sen har jag heller inga låga svarta skor som jag kan ha ifall jag inte vill ha mina svarta stövlar. Har bara en massa andra färger som inte matchar till alla kläder.. BULL ! I want black ones :(

nu ska jag leta fakta om satelliter på internet :) godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0