2009-01-02

Oj, är det redan 2 januari haha. Har suttit hemma hela dagen idag OCH igår, känns som om det bara har gått en dag haha.

Jag har ingen aning om vad som händer med mitt öga, nu är det typ svullet och JÄTTE ömt på högra ögat, där på kanten där underfransarna finns. Ahh.. Skulle egentligen till läkaren i morse men min mamma ringde till Ögonkliniken och de sa att jag skulle komma dit på måndag om det inte blivit bättre. De tror nämligen att det bara är en vagel, så det borde bli bra av sig själv. Sålänge får jag gå med glasögon och INGET smink på ögonen. Egentligen kan jag sminka mig, men det kommer göra saaaaaaatans ont när jag sen ska ta bort det !

Ikväll vet jag inte vad som händer. Asse bjöd oss på fest men ingen av oss är 100% säkra på att vi vill festa.. så vi får se.

Nu måste jag ladda upp bilder på bilddagboken och sen facebook. Ska lägga in några på bloggen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0