Utmattad

Var skitrött i skolan idag, även om jag ändå var pigg. Ni fattar hur jag menar.
Slutade vid 2-tiden, åkte hem till Danne och var med honom :). Kom precis hem och ska sätta mig och ta det lugnt och se på någon film på datorn.

Skulle egentligen träffa mina vänner och hitta på något, men de ska såklart festa och just ikväll är jag FÖR trött för att festa haha. Är faktiskt på humör för att festa, men jag är för sömnig :(. Somnade för fan hos Danne när vi låg och tittade på TV haha, och jag somnade OCKSÅ på bussen påväg hem.. fan vad skämmigt. Okej det är inte skämmigt att somna hos Danne men denna gången var det hahaha. Jag ryckte till i sömnen och sånt som om jag drömde något haha.


"Möblerade" nyss om rummet haha. Jag flyttade ut hela soffan från väggen där bredvid min dörr haha.
Nu ska jag se film :) puss

Det finns ingen som är mer underbar än Danne.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0