Trevligt trevligt

Hejsvej :)

Idag var jag på synundersökning för nya linser. Fick öka styrkan såklart, mina förra linser är helt oanvändbara haha. Skönt att slippa ha glasögonen hela tiden! YEY!

Efter linsundersökningen gick jag runt till vissa ställen och lämnade ut CV. Mamma tvingade mig, annars hade jag inte gjort det. Det var bra att jag fick det gjort såklart, men jag blev så jävla arg på henne, för jag såg inte alls "representabel" ut idag. Jag hade uppsatt hår och inget smink. Hade såklart kunnat släppa ut håret men det var inte så snyggt så jag sket i det. Ville även sätta på lite mascara och slippa ha på mig glasögonen, det var därför jag hellre hade velat lämna ut CV på måndag efter skolan istället. Men neeeej, mamma blev skitarg så jag gav upp till slut. Får jag inget jobb så är det mammas fel. Haha. Men jag ska lämna till några fler ställen på måndag, så det är nog ganska lugnt. Hoppas hoppas hoppas hoppas!!!

Sen gick jag runt i Triangeln lite grann. Hittade en falsk skinnjacka inne på H&M för 498 kr som satt skitsnyggt!! Men jag fick beslutsångest över färgen. Har alltid velat ha en skinnjacka i svart färg, men samtidigt så var det jäääävligt snyggt i brunt =/. Så jag köpte aldrig jackan, måste tänka mer på saken. Sen vet jag inte heller om jag ska ha storlek 36 eller 38, båda satt bra men den i 36 var liiite för kort. Och den i 38 var liiite för lös i armarna. Ångest? Yes indeeeed

Efter rundan i stan åkte jag och mamma till en Kinesisk restaurang i Sofielund, men de serverade ingen buffé idag så vi bestämde oss för att gå dit imorgon istället :). Det blir bara mamma och jag, för pappa gillar inte sån mat.

Ikväll ska jag ha en liten förfest hemma, och mina föräldrar ska hålla sig borta fram till 12-tiden haha. Sen ska vi ungdomar antagligen vidare till Hipp :)

Kommentarer
Postat av: Lolo

Skinnjacka i love. Har en både i brunt och svart, men modellerna skiljer sig lite från varandra. Så vilken färg du än satsar på så är det HOT. Kanske ska man vara lite vågad o ha en i röd eller blå? :)



I vår kommer jag satsa på att ha en jeansjacka i kortmodell. För att variera mig lite från skinnet ;)



Ha en trevlig kväll & helg!

2009-02-20 @ 19:17:11
URL: http://insidemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0