Tråk-måndag

Haha har sovit i typ en och en halv timme idag. Blä... Kom hem vid 3-tiden, tittade på tv till 4. Sen somnade jag från ingenstans. Satte däremot på TV´n kl 5 eftersom Vänner skulle börjar på DR2 kanalen, men jag somnade om flera gånger under de båda avsnitten haha.

Nu tittar jag på sånt program på SVT2 om en man som bor ute i vildmarken och tar hand om björnar. Han är deras "björnmamma". Såååå söta björnarna är!!! Vill äta upp dem. Sånna små och feta och klumpiga björnar haha.

Snart måste jag börja plugga däremot. Har prov i religion på onsdag. Igår antecknade jag halva texten i boken, och idag ska jag anteckna andra halvan. Eftersom jag gör det på datorn så tar det inte sååå lång tid. Det tog mig bara ca 1 ½ timme igår, så jag hoppas att det går ganska snabbt ikväll också. Måste hinna plugga lite på anteckningarna idag också..

Fyfan vad mycket jag snackar.

By the way. Danne kom till min skola idag, så vi åt lunch där tillsammans :). Söt dejt. Hahahah skoja.
´

Skitfeta korvar för fan, blev nästan lite äcklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0