Tog bort inlägget

Nu ska jag ta bort inlägget där jag babblade på om mina vänner, känns som om jag gick för hårt fram. Och framför allt så skrev jag en hel jävla bok. Sammanfattningsvis: Jag älskar mina vänner mest av allt, jag är för upptagen för att träffa dem varje dag och umgås, men ni ska veta att jag älskar er lika mycket ändå. Hade jag haft tid så hade den gått till er <3
Hade jag njutit av det jag pluggar i skolan så hade jag mått bra. Men jag mår dåligt eftersom allt i skolan har blivit för jobbigt, och för att jag inte kan prioritera mina vänner.
Älskar er

Nu sitter jag hos Rebecca med Dzenita och Dajana. Dajana har sneat på exakt allt i livet, hon får spel på Rebecca och Dzenita eftersom de vill ut, när egentligen hade sagt till henne att de bara skulle ha en hemmakväll. Så nu är Dajana trött eftersom hon har jobbat, och hon känner inte för att festa, så allt är kaos. Dajana ligger och sover, och Dzenita och Rebecca är ute och röker hahah yey

Är ensam hemma idag så ska hem sen och äta maooood och göra tzatziki med vitlök eftersom jag inte ska träffa någon ändå haha HAJDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0