To buy or not to buy ?

Om jag inte är aaallltför trött imorgon efter skolan (slutar kl 4), så tänkte jag ta en runda in i stan. Tänkte gå in på Triangeln och kolla om jag hittar något att köpa. Jag har ju presentkort därfrån:).Vet fortfarande inte om jag borde köpa saker som jag behöver just nu (typ nya underkläder, smågrejer osv) eller om jag ska köpa Skinn-imitationen som jag såg i fredags.. jag kan ju alltid köpa jackan senare, eller? =/



Vet inte riktigt hur jag känner inför provet imorgon. Det är ganska lätt och lära sig vad Judendomen handlar om. Är bara osäker på alla erövringar som sker i Jerusalem/Palestina/Israel/Kanaan (vad ni än vill kalla det). Jag blandar även ihop de dagar då judar firar en massa olika saker.
Som Nathalie sa: Judarna festar för mycket! Det är alltså ingen kränkande kommentar utan bara på skoj eftersom vi har lagt märke till att ni firar väldigt många högtider. Men det är ju bara roligt. Så festa på! Haha.

Nä men nu måste jag lägga mig i sängen och läsa lite till och sedan SOVA. Ska nog sätta alarm en halvtimme tidigare än vanligt så att jag hinner plugga en gång till. Har en känsla av att jag kommer glömma en del över natten haha (inte så roligt egentligen).

Ska ta mer bilder, jag lovar. Väntar fortfarande på att min bror ska komma till Malmö så att jag kan få titta på digitalkameran som han är villig att ge mig. Han påstår att han inte har någon användning av den själv. Men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0