Stackars mina föräldrar :(

  1. Fyfan vad mycket pengar jag kommer behöva av mina föräldrar hädanefter..
    1.
    Pengar till Prag-resan med klassen & fickpengar
    2. Balklänning & skor
    3. Studentklänning & skor
    4. Studentfest
    Och sen 3 tillfällen där mina föräldrar antagligen kommer köpa present till mig..
    Födelsedag 18 februari, Persisk nyår 20/21 mars, studentpresent

    Jag som HATAR att ta pengar från mina föräldrar.. Min pappa tycker att jag är dum i huvudet hahah. Han säger alltid att han jobbar för mig & min brors skull och att vi alltid har pengar till att shoppa osv, så jag ska inte få "skuldkänslor" när jag ber om pengar. Och nu när min bror har börjat jobba så är det bara "fokus" på mig. Men jag får skuldkänslor av att ta pengar från mina föräldrar!! Vet inte varför?! Och jag vet inte var jag har fått det ifrån?! Min bror är min totala motsats, han älskar att få pengar när min pappa erbjuder det. Men jag är skum. Men liksom, jag klarar mig alltid på studiebidraget, och sen får jag pengar ifall jag ska shoppa eller så, vilket inte händer SÅ ofta.
    Men men.. jag tänker liksom att studenten och klassresan (osv) bara händer en gång i livet. Och sen kommer jag ju inte behöva pengar till dem grejerna på EN och samma gång, så det är lugnt.

    hajdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0