Om kärlekens dag igår :)

Jag åkte hem till Danne vid 4-tiden och spenderade hela dagen med honom :) När han skulle komma ner och öppna port-dörren till mig så hade jag redan smygit in med hjälp av någon som bodde i byggnaden haha, och där stod jag med en liten bukett. Ville inte komma tomhänt till min underbara pojkvän.



När vi gick upp så fick jag en liten nalle av honom som var superduper söt (har lagt den vid min säng nu hihi). Fick även en choklad-ask, because i love chocolate

¨

Sen var vi hos honom en stund, och efter typ en timme stack vi och hyrde en film och det blev Mirrors. Rekommenderar den faktiskt till er som gillar skräckfilmer. Den var jättebra och gaaanska så hemsk. Danne tyckte inte att den var så farlig, men jag hoppade till och blundade ett antal gånger, så ja.. haha. Men i sällskap med en pojkvän och en massa chips och choklad så klarar man sig nog haha :)

vid 12 åkte jag hem och somnade direkt hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0