Min helg

Jag vet jag vet, jag har inte skrivit på ett tag. Men jag har inte haft tid, tyvärr.

I fredags hade jag då en liten förfest hemma eftersom föräldrarna ändå stack ut. Vi var runt 10 personer här hemma, drack lite och så, det var trevligt :), förutom att jag kanske drack liiiite för mycket. Vid 12 tog vi bussen till Hipp, det var bara Jag, Nicole, Rebecca, Azdin, Jonte och Böös som stack till Hipp. Jasmine & Arash försvann (inte förvånad haha) och Danne, Toni och Levent åkte hem eftersom de inte orkade festa.
I alla fall, jag hade jääääävligt roligt på Hipp. ALLA man kände var där, så det var ännu roligare. Det bästa var ändå musiken, min favoritmusik - R&B / Reggaeton hela kvällen !!
Det pinsammaste var nog när jag, Rebecca och Nicole dansade med Jacqueline och Isabell, och bredvid oss stod Jonte och hans vänner. Från ingenstans drar killarna in mig i deras lilla "ring", och jag har INGEN aning om vem som bar upp mig, men någon bar upp mig jävligt högt. När de sen skulle släppa ner mig så drogs SÅKLART hela min klänning upp.. tack killar! Även om det var trångt och mycket folk så finns det alltid någon som ser en liksom. Fan.. haha. Skitsamma.

Jag, Nicole och Rebecca tog sista bussen hem kl kvart i 4, mina fötter gjorde så jävla ont så det var skönt att komma hem till min härliga säng. Jag mådde inte så bra när jag väl var hemma, men det blev bättre sen.

IGÅR så var jag och mamma på en kinesisk restaurang i Sofielund, och där var jäääättegod mat. Jag åt av buffén men tyvärr så åt jag inte lika mycket som jag hade velat, men det var eftersom jag fortfarande hade lite alkohol i kroppen sen i fredags, så jag mådde inte toppen precis. Men jag åt i alla fall haha MUMS. Efter maten beställde vi glass med friterad banan:) yummmiee.

Efter maten promenerade jag til Hemmakväll (före detta Videomix) och träffade Danne där. Vi hyrde en film, Tropic Thunder. Den var faktiskt skitrolig men inte direkt min typ av komedifilm, och jag förstod inte hela filmen heller haha.
Så ja.. jag var hos Danne till typ 11-tiden, sen tog jag bussen hem i snöstormen, mysigt :)

Idag blir det första pluggdagen på länge.. har inte saknat det ALLLLLS, men man måste ju. Har prov i religion på onsdag. Men först ska jag äta frukost haha :D PUSS

Kommentarer
Postat av: rebecca

jonte inte kusha haahahah och så ball hahahhaha inte förvånad haaha

2009-02-23 @ 23:55:11
URL: http://rebeccahermansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0