Min födelsedag igår :)

Hade en underbar födelsedag igår.
Först så väckte mamma och pappa mig vid 8-tiden som de altid brukar. Och som vanligt så kan de inte vara tysta, så jag blir alltid väckt av deras oväsen typ 1 timme innan de kommer upp till mig hahah, så det blir aldrig någon riktig överraskning. Men jag BLEV ändå överraskad, för mamma hade tydligen ändå beställt en tårta till mig. Igår när pappa skulle köpa tårta så sa mamma "Nej vi ska inte äta något sånt skit!": Jag tänkte Jaha=/ får jag ingen tårta på min födelsedag? Men det fick jag :D.
Kunde inte somna om efter det, så vid 11-tiden gick jag till slut upp ur sängen, plattade håret och så. Danne kom hem till mig vid 2-tiden. Han hade inte hört av sig på 2 timmar så jag trodde att han hade somnat hemma eller något, men tydligen inte.. han knackade på min dörr från ingenstans, snacka om överraskning !! haha:D. Jag hade inte sminkat mig däremot (PANIK !!!) så jag sprang ner och öppnade dörren och sprang upp igen och började sminka mig haha:D men jag sket i det till slut hahah jag pallade inte stressa med sminket. 
Och Danne hade köpt den mest underbara och fina buketten jag någonsin sett, så himla gulligt. Fick även ett presentkort av honom hihi världens gulligaste <3



Sen åt vi tårta och tittade på Bedtime Stories på min dator, den var faktiskt jättebra även om jag inte gillar Adam Sandler haha och runt 5-tiden åkte baby hem.

På kvällen åkte jag, Jasmine och Rebecca till Segevång, vi var i Azdins systers lägenhet med Jonte, Azdin, Kusha, Mohammed och senare kom även Shaban och Nima =D. Dana var också där från början men hon stack hem typ 10 minuter efter att vi kommit dit =/.
Jag och Rebecca hade köpt godis, chips & dippa och allting, men när vi kom dit så såg vi att killarna OCKSÅ hade köpt allt det, inklusive läsk och en TÅRTA till mig hahaha så jävla söta. (Bilder kommer sen). Den så kallade "tårtan" var en sockerkaka från typ Coop HAHA, men det var bara ÄNNU gulligare!! Tack killar <3. Och tack Jassi och Rebecca för att ni spenderade kvällen med mig :) ni är bäst älskar er.
Vid 1-tiden tog jag, Jasmine och Rebecca taxi hem till Jasmine och sov över där:) hihi

Berättar om dagen senare i ett annat inlägg, nu ska jag äta tårta PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0