Måndag

Ahh sov skitbra inatt, har ju min lilla nalle på nattduksbordet som ger mig gooood sömn:) okej där lät jag patetisk men struntsamma hahah



Jag sov länge också haha. Vaknade klockan 12 men jag låg kvar i typ 2 timmar .. till slut gick jag upp och gjorde skitgoda mackor till frukost, mummmsss.. Vet inte vad det är för pålägg, men mamma köpte det i lördags, och det är redan slut (jag har ätit upp alla haha). Vet inte om det är kyckling eller kalkon eller vad det är, men gott är det i alla fall. Sen har den sånna "chili-fläckar" på hahah ni vet sånna röda? Eller ni kanske inte vet. SKIT SAMMA


Tillsammans med BRAVO Apelsin/Ananas juice :) YUMMIIIEEE

Ikväll är det Étage med tjejerna :D Wihoo längesen jag var ute och festade..

Har beslutsångest över ifall jag ska ta mammas busskort eller inte. Mitt skolbusskort funkar bara mellan vissa tider och vissa dagar. Hennes kort är däremot ett månadskort som gäller alla dagar och alla tider, och eftersom hon bara har kortet när hon ska till jobbet så brukar jag låna det när jag ska festa och så. Problemet är bara att jag inte vet om jag ska sova borta inatt eller inte? Om jag ska komma hem så kan jag ta hennes kort, men om jag ska sova borta så måste jag lämna kortet hemma och betala för bussen. Hon behöver ju kortet till jobbet imorgon... blää
I-lands problem..

okej nu måste jag fortsätta fixa mig.. adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0