Livet är för kort

Nä.. jag måste börja äta nyttigare och leva sundare helt enkelt. Kom precis på att studenten är om ca. 3 månader, och då vill jag vara SNYGG ! Det är ju trots allt min dag då jag firar att allt gymnasie-slit är över. Ni som klagar över er gymnasietid kan ta och äta bajs, särskilt när ni inte har gjort ett piss eller "påstår" att ni haft mycket i skolan haha. Eller okej så hård ska jag inte vara... alla känner ju någon gång att de har jobbiga skolperioder, och alla tycker ju olika om sina skolor.
Men ja, whatever, detta förtjänar jag :)



Fick nyss veta att Camillas lillebror gick bort idag, tydligen hände det under skoltid. 
Jag beklagar sorgen... Det kom väldigt plötsligt för mig med, kan fortfarande inte förstå att det har hänt.
Jag hoppas att du och dina föräldrar klarar er genom detta. Du vet att jag finns här för dig ifall det är något du behöver, det är bara till att säga till..

Vila i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0