Kenza på The Voice !

Tittade nyss på Kenzas TV-debut i Vakna med The Voice i morse! Jag började kl. 8.15 så jag hann inte se det på TV, så jag tittade precis på klippet på internet. Hon var lite tyst och så, men kan ju förstå att det var lite nervöst. Annars var hon faktiskt duktig :D

Nu har jag sovit från typ kl halv 5 till kl 6, sen har jag bara tittat på How I Met Your Mother & 2 ½ men. Borde börja skriva lite på labbrapporten nu. Märkte nyss att jag har lagt in alla lösa papper från kemin i en "pärm", och den har jag av misstag glömt i skolan. Så idag kommer jag nog bara skriva typ syfte, material, metod. Jag lämnar resultat och slutsats till resten av veckan. Kan ju skriva lite då och då. Jag har ända till på söndag att lämna in den. Eller rättare sagt "senast söndag kväll kl 23.59!!" som vår lärare sa hahah.

HAJDO

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad är länken

2009-02-05 @ 17:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0