Jajaaaaaaaa

Bilder från i tisdags:)


Var först hos läkaren på morgonen, och påväg till skolan så köpte jag med mig lite fika hihi:D Hade saknat Chai Latte som fan!


Väl tillbaka i skolan så hade engelska-klassen fått tillbaka sina prov, men jag var ju sen pga att jag var hos läkaren, så jag fick vänta till EFTER lektionen för att få mitt provresultat. SÅ LYCKLIG JAG BLEV! Första gången jag fick ett VG på CAE (Cambridge) prov. Vi skrev inte det "riktiga" provet (tror jag), utan det var ett gammal CAE-prov eller något. Fyfan vad det var svårt..


Det har varit någon FN-vecka denna veckan i skolan, så typ alla klassrum är redan upptagna av alla utskott. Vår religion-lektion flyttades till "inspelningsrummet" hahaha skitroligt.

Kommentarer
Postat av: Lolo

klapp på axeln Duktig tjej som får VG (brås på brorsan ser jag) ;)

2009-02-13 @ 00:31:52
URL: http://insidemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0