I love shoes

Usch min mobil segade sig idag, kunde inte ta foton. Sug en feet banan!

Kollade lite på Triangeln efter skolan, hittade en massa tröjor och så, vilket jag hatar eftersom jag alltid får beslutsångest över VILKEN jag ska köpa. Man kan ju inte köpa alla. Eller joo man kan, men jag kan inte haha för jag är pank.

Fick även födelsedagspresenten av min mamma - pengar till lite shopping !
 Och skorna som jag vill ha från H&M är nu ute i affären! Men de fanns bara i storlek 40 i Triangelns butik, och de var i blå färg (jag vill ha i brun). Så jag tror jag ska köpa dem från Hansa istället. Jag chansar på att de finns där :) (HOPPAS!)


Alltså dessa skorna
Men inte i denna färgen utan i lite mörkare brun färg. De var i alla fall skitsnygga IRL, så jag måste ha dem ! Har börjat älska skor med kilklack.. :D

Kommentarer
Postat av: lili the one

jag har dem :D!

2009-02-26 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0