Högskoleprovet

Alltså nu blir jag skitlack! Jag har anmält mig till högskoleprovet, MEN min betalning har inte registrerats än? Alltså om det inte registreras innan 12-slaget inatt så är jag antagligen inte anmäld? För betalningen måste in senast 15 februari (idag alltså). Jag hoppas verkligen att jag är anmäld även om betalningen kommer in efter 00.00 idag, det är fan inte mitt jävla problem att det tar flera arbetsdagar innan betalningen kommer fram.
Och min bror kommer blir skitlack på mig också, för han påminde mig för ett par dagar sen och han kommer tro att jag har glömt anmäla mig. Det har jag inte gjort, jag anmäle mig i tid. Samma tid som förra året. Nä nu är jag skit arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0