Hääääärlig dag !

Ahhhhh man kan officiellt säga att mitt lov har BÖRJAT !
Första dagen utan läxor, och jag utnyttjade det som fan! hahaha

Slutade 12.30 idag, min engelska lärare ställde in vår engelska lektion som börjar 14.45-16.00, vilket aldrig någonsin har hänt tidigare hahaha HALLELUUUJA !
Så jag passade på att åka hem till Danne och va lite med honom innan han stack till jobbet vid 4.
Åkte hem, åt min lilla (inte så lilla) choklad, somnade framför TV´n i typ 1 timme, och sen fortsatte jag att titta på TV haha. Så skönt att kunna slappna av utan att ha ÅNGEST och allt det dära :) yey

Sitter och läser min brors nya blogg, klicka här om ni vill läsa den. Jag lovar er, det är värt det hahaha. Han ska typ bevisa att en tandläkares liv inte är så tråkigt som folk tror. Såhär beskriver han det själv:
"Syftet till denna blogg är väl att kunna visa er därute, att det faktiskt finns en människa bakom den vita rocken och roterande instrumenten. Vill försöka få fram att även vi är människor och utanför behandlingsrummet har även vi en vardag som inte bara innefattar tänder. "
Får ett leende på läpparna varje gång jag läser ett inlägg, jag kommer aldrig sluta vara stolt över honom! ALDRIG


Bilden liknar ett annat foto som jag tog för några dagar sen haha, men whateveeeeeeer


Kommentarer
Postat av: Lolo

Heeey sunshine! Nu hittade jag även dig på bloggen ;)



Hoppas allt är super med dig (stolt över brorsan kan jag tänka mig)



Njuut av lovet!



KRAM

2009-02-12 @ 21:39:41
URL: http://insidemyheart.blogg.se/
Postat av: Lolo

Men gulligull du är. varför har du då inte lämnat fotspår efter dig ;)



Du är ju ta mig fan sååå jädrans het på alla dina bilder. u go girl!

2009-02-12 @ 22:38:59
URL: http://insidemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0