Fyller år imorgon!

Wihooo jag fyller 19 år imorgon! Okej varför låtsas jag vara glad när jag egentligen inte bryr mig ett skit hahaha. Pappa tänkte köpa tårta, han ringde mig innan, jag bara "varför ska du köpa tårta? orka?". Och sen är jag HELT PANK, betalade nämligen taxi när jag skulle åka hem från Étage igår, slösade pengar från mitt konto som inte ens var mina, utan de var till för ögonundersökningen som jag ska gå på på torsdag haha.. anyway.. så jag vet inte hur jag ska fira min födelsedag imorgon? Ska nog inte ens fira den. Jag vet bara att Danne ska komma hem till mig så ska vi bara vara hemma hos mig och ta det lugnt. På kvällen ska jag inte göra något särskilt. Ska nog bara mysa med mig själv framför en bra film på datorn och mumsiga snacks, är redan sugen på Frödinge Kladdkaka :) MMmMmMmmm



Det är så typiskt mig att redan ha panik inför skolan som börjar på måndag. Förstår inte varför jag helt enkelt inte bara kan softa och njuta av lovet. Har en bok på liiiiite mindre än 600 sidor att läsa ut till torsdag vecka 12. Nu är det alltså vecka 8. Har 4 veckor på mig. Soft.. ?
Så jag har planerat lite..
Oavsett VAD jag gör och VEM jag ska träffa under denna veckan så ska jag få detta gjort:

  • IDAG: läsa lite i boken
  • ONSDAG: läsa lite i boken
  • TORSDAG: Matte/Religion
  • FREDAG/LÖRDAG: läsa lite i boken
  • SÖNDAG: Matte/Religion

Har nämligen prov i matte & religion när skolan börjar igen, så jag tänkte bara titta lite på det när jag får tid över :)

Ska också gå runt och lämna ut mitt CV på torsdag efter min ögonundersökning kl 3. För då kan jag inte klaga på att jag inte orkar fixa mig och åka in till stan.. för då är jag ju REDAN i stan haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0