Fredag/Lördag

Okej jag har inte skrivit på ett tag jag vet, har inte haft tid :(

Igår stack jag hem till Danne efter att jag slutade skolan, och vid 5-tiden åkte jag hemåt. Min bror kom hem typ en halvtimme efter att jag kom, vilket var skitbra eftersom jag trodde att han skulle komma på kvällen.
Kl 8 tog jag bussen till stan, och Rebecca tog bussen med mig eftersom hon skulle till Josse på tjejmiddag. Jag skulle hem till Johan i min klass eftersom ett par klasskompisar var där och förfestade. Kl halv 10 cyklade vi från Triangeln till Caroli där Nathalie bodde, vi skulle på födelsedagsfest hos henne :D.
Skitroligt att bli ramad hahaha, men lite pinsamt att folk kunde se under min kjol när jag satt där bak på cykeln... men skit samma.

Festen var jätterolig, roligt folk, god mat, och väldigt underhållande musik av Johan och Fredrik som hade skrivit en speciell låt till Nathalie hahah. Johan spelade gitarr och Fredrik sjöng.

Åkte hem vid halv 1 eftersom jag visste att jag skulle upp tidigt idag. Eller egentligen så vaknade jag runt 11 för jag trodde att min kusin och hennes man skulle komma hit på besök mycket tidigare på morgonen, men nejdå, jag fick sooooova :D hihihi. Men det var lite irriterande eftersom jag hade kunnat vara ute ett tag till igårkväll.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, får väl se hur det blir. Om jag får tillåtelse av pappa att sticka ut så ska jag nog hjälpa Rebecca att lägga in kläder i hennes nya garderob. Jag älskar att vika kläder och sortera saker hahaha, I´m wierd. Och efter det ska jag nog till Danne ifall han inte ska göra något särskilt ikväll. Det återstår att se..

To be continued..

PS: Jag ska försöka hitta bilder från igår kväll! Har blivit väldigt kass på bild-området... För ett par månader sen var jag en riktig fotonörd. Jag fotade allt jag stötte på haha. Min bilddagbok var väldigt aktiv kan man väl säga.. Men ja, jag tog inga egna foton igår eftersom min relativt nya mobil är ganska misslyckad på det området, men jag hittar säkert bilder på Nathalies facebook !

Kommentarer
Postat av: Lolo

Tack snälla söt. Det är helt overkligt, än så länge. Imorn börjar jag och skriver på kontraktet.



Hoppas du har haft en bra helg :)

2009-03-01 @ 15:33:46
URL: http://insidemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0