filmkväll

Tittade på Juno och på The Freedom Writers. Har redan sett The Freedom Writers 2 gånger innan, men den är så jävla bra så jag var sugen på att se den igen :). Juno var inte så jäääättebra, men hon var skitrolig i filmen hahah snacka om psykotjej. Men jag somnade under filmen och missade typ halva, vilket jag faktiskt misstänkte att jag skulle göra..
Nu är jag lite pigg så jag kan inte somna, men ska kanske försöka lägga mig i sängen.. då kanske det funkar !

PUSS

Just det. Skrev ut min CV från skolan idag, och jag skulle egentligen åka runt med pappa imorgon och lämna den till olika ställen eftersom jag inte orkar ta mig runt i Malmö med buss. Men jag tror inte att min pappa kan, så det får bli en annan dag. Skönt att CV´n, eller mitt "personliga brev" åtminstone är färdig och UTSKRIVEN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0