FANNNNN

Efter skolan idag stack jag till H&M och hittade skorna jag ville ha! Även denna gången fanns de bara i blå färg =/. Prövade i alla fall storlekarna, och jag kom fram till att storlek 38 passade bäst. Ganska logiskt ändå. Ett par andra skor som jag köpte för ett tag sen på H&M var i storlek 39, och de har till och med töjts ut lite grann, så nu kan jag knappt ha dem utan en fet sula.
I alla fall. Jag gick alltså in på H&M´s hemsida nyss istället, eftersom jag nu vet vilken storlek jag behöver. Jag skiter i om jag ska betala någon frakt på 50 spänn, det är fan ingenting. Men.. det var ett problem. Jag får leveransen vecka 17-20 ?!?!?! What the fuck?! Det är i slutet av maj månad?
Jag tänker inte vänta så länge. Ska gå till butiken och fråga när de får in fler färger, och sen ska jag vara FÖRST i butiken. Ni andra kan ställa er bakom :( please.. hahaha

Jag checkade även läget inne på Bianco, de har fått in fler skor, pumps alltså. Och de var jättesnygga! Har hittat ett par vita skor som är ganska vanliga men ändå skitsnygga! Funderar på att köpa dem till studenten. Jag har ju varken köpt ellet letat efter någon klänning till studenten, men jag vet ju att den kommer vara vit eller åtminstone vit-aktig, så jag funderar starkt på att köpa skorna redan nu så att jag slipper tänka på det senare.
Har bara ett problem.. storlek 37 var lite för litet, och storlek 38 var lite för stort (storlekarna på Bianco är lite skumma, jag har oftast 38:or / 39:or, men i Biancos skor kan jag ha 37:or). Och sen är ju klacken enormt hög, och jag vet inte om mina stackars fötter kommer klara det hela dagen..

äsch vi får se

Förresten. Ska nog till Växjö så småningom och hälsa på min storebror och samtidigt leta efter studentklänning där. Hittar jag något som jag fastnar för så köper jag det, annars återvänder jag till Malmö och letar här. Ska nog inte köpa klänning i Köpenhamn iaf. Där finns säkert många fina klänningar, men det känns lite onödigt att spendera dubbla summan på en klänning i Danmark om jag ändå kan hitta en snygg här. OM jag inte hittar någon i Malmö heller, så får jag väl åka dit.. men det blir bara i nödfall.

Nu får det räcka för idag, ska hämta något gott att äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0