BLÖBLÖÖÖBLÖ

Jaa.. tittade på en skitbra dokumentär innan på TV tillsammans med pappa. Den handlade om Revolutionen i Iran, helt PERFEKT information för min redovisning som jag ska hålla i maj. Ska börja så smått på den snart.. så fort jag har en ledig dag, INTE UNDER LOVET.. FÖR DET ÄR LOOOV!
Anyway
.. skulle se på film efter dokumentären eftersom den tog slut kl 23.00 och kvällen fortfarande var ung. Fråga mig inte vad jag har gjort under tiden för jag vet inte själv. Klockan är 01.31 och jag har inte sett någon film ens? Har bara suttit vid datorn.. I hate it when that happens.. haha

Imorgon ska jag vakna tidigt.. that´s never gonna happen.. men man kan alltid hoppas. Sedan ska jag platta mitt hår och bege mig till stan och lämna ut mitt CV (personliga brev) till (främst) mataffärer. Får se om det ens blir av, annars gör jag det på tisdag :). Det ska i alla fall bli av DENNA VECKAN, så jag har gott om tid på mig :)

På kvällen blir det Étage med tjejerna :D Har redan ångest över vad jag ska ha på mig.. hjälp? Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0