Blandat.. & Dagens outfit


Dagens outfit :)

 
Skulle ta en sido bild på mig själv men det blev en gump-bild istället hahah skitsamma. Och en bild från skolan :)



För någon dag sen hittade jag ett önskeben när jag åt kyckling:) Ändå coolt, har aldrig hittat ett tidigare! Pappa fick däremot önska sig något eftersom han fick den största biten.


Jag ville som sagt läsa Brott & Straff.. men jag visste däremot inte att det var TVÅ delar, och att varje del är på ca 300 sidor. Yey ? =/

 
På biologilabben i tisdags - vi fick ta "blodprov" på oss själva där vi skulle sticka oss själv i fingret med sån speciell engångs-stickare. Jag ville sticka alla som inte klarade av att sticka sig själva i fingret hahah jag tyckte att det var helt kul. Sen skulle vi droppa 3 droppar på en liten "plast-platta" som ni ser, och sen skulle vi droppa 3 olika ämnen på de olika bloddropparna. Detta skulle sedan visa om vi hade blodgrupp A, B eller 0. Jag var blodgrupp A :) Det ser man eftersom blodet i mitten (där vi testade för A) har blivit grumligt jämfört med de andra.. Haha orkar inte förklara för ingen bryr sig ändå hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0