Benjamin Buttons otroliga liv

Kunde inte komma in på bloggen igår ? Skumt? Men ja.. jag var på bio igårkväll med mamma, vi tittade på Benjamin Buttons otroliga liv och den var jättebra! Ger den en 4 av 5 i betyg. Den var sjukt bra och den var såååå trovärdig med tanke på att hela historien egentligen är orealistisk haha. Det kändes verkligen som att filmen var baserad på en sann historia. Jag rekommenderar den!

Idag ska jag bara ta det lugnt och så. Jag har lite o plugga, typ matte och sådana grejer, men jag orkar inte just nu så jag gör det senare istället. Tycker det är synd att Matte E har blivit så svårt för mig. Det var så kul att räkna matte innan när man förstod exakt allting, för det blev så lätt att räkna uppgifterna. Läxorna i matte var liksom inget jobbigt. Nu måste jag kämpa mig igenom 2-3 uppgifter och typ läsa förklaringarna 10 gånger. Trodde aldrig att det skulle vara en så stor skillnad mellan Matte D och E.. men men, det är bara till att kämpa vidare

HAJDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0