Alla hjärtans dag idag :)

Grattis på alla hjärtans dag gott folk!
Dagen ska spenderas med Danne :) Vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi ska i alla fall titta på film, så mycket vet vi :D
Nu måste jag sminka mig och damma mitt rum! Ska ut och ta tåget om typ en timme.

Lägger in bilder och berättar om gårdagen lite senare. Eller jag kan faktiskt korta ner det redan här. Jag skulle egentligen ut och festa med rebecca o jassi, men rebecca var sjuk, och jassi ville inte festa, och jag ville inte sitta hemma. Så jag stack till Maskot med Danne, Toni, Nico, Tonis kusin (minns ej namnet), Levent och Nicole :D. Det var jättetrevligt, vi satt och drack och så, men det fattiga var att vi satt på ett ställe där det inte fanns musik? Men det tänkte vi inte ens på haha, vi var inne i våra trevliga diskussioner. Och det roligaste var nog när Nicole nästan tände fyr på hela stället! Inte så smart att hälla alkohol på levande ljus? HAHA. Föreställ er folks reaktioner, alla skrek "VA FAN HÅLLER NI PÅ MED?!"  hahaha svinkul.
Vid 12-1 åkte vi alla hem :)

Kan lägga in de få bilderna som jag har lite senare haha
PUSS

Ni som är singlar! DEPPA INTE! Gå ut och festa och drick er fulla tillsammans med vännerna eller ha helt enkelt en trevlig hemmakväll med film och mys tillsammans med familj eller vänner ! INTE SURA MINER VAVAVAVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0