Vintern är här

Min dag har varit precis som gårdagen. Först butiken och därefter Norbridge :)

Idag sålde jag däremot fick-ur (klockor för er som inte förstod), och det gick jättebra!

Ska vara i butiken imorgon igen, och ifall jag får sluta vid 16-17-tiden så ska jag sticka till Jasmine så att hon kan klippa mig. Hon ska jobba kl 20 så jag hoppas att vi hinner!

Sen ska jag nog köpa med mig sushi hem och bara ta det lugnt hela kvällen :) har blivit helt utmattad av denna hårda veckan, så jag ser fram emot en mysig hemmakväll. Synd att man inte kunde spendera kvällen med någon speciell.. haha. Fattigt jävla singelliv

Nu ska jag platta håret så att jag slipper göra det på morgonen. Kan sova längre då.. MMmMMmm


Mamma har precis lagt upp adventljusen hahah


Vad fint det är med snö:D Fint, men inte skönt.


i morse! iskallt, men myyysigt :D


PS: Imorgon ska jag börja använda min Canada Goose. Kan inte beskriva hur mycket jag frös idag. Det var otroligt kallt alltså..
Men jag måste köpa en ny jacka! Eller nä, jag MÅSTE inte. Ingen jacka är varmare än min Goose-jacka. Men jag vill verkligen ha någon jacka som jag kan variera med Goose-jackan. Inget speciellt, inget dyrt. Bara snyggt. OCH VARMT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0