Växjö imorgon!



Imorgon åker jag till Växjö. Vet inte hur länge vi kommer vara där, men antagligen fram till fredag. Sen åker vi vidare mot Stockholm!
Jag kommer känna mig mobbad när vi väl är framme i Stockholm haha :(. Jag är ju "ensam barn" om man kan säga så.. och jag känner INGEN av våra familjevänner som bor där..

Förhoppningsvis så hinner jag träffa en killkompis i Växjö för att ta en snabb fika eller något. Det blir skönt att få komma ut ur lägenheten och träffa någon annan än min familj (okej det lät elakt) haha.
Vi får se hur helgen blir.. det återstår att se!

GOD JUL PÅ ER ALLA!

I´ll be back on Sunday!
(Ni kan ju ändå kolla in lite då och då. Jag kanske hamnar framför en dator under tiden som jag är bortrest)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0