Tjabba

Har nyss kommit hem.
Klippte mig hos Jasmine efter att jag varit i butiken :) blev supernöjd! Har inte gjort något speciellt egentligen, bara klippt topparna och klippt det uppklippt. Har tagit max en centimeter på längden tror jag, ser i alla fall ingen större skillnad.
På måndag ska jag färga det! Jipiiieeee


Nu ska jag sticka iväg o sola :)
Har tänkt sola åtminstone 4-5 gånger innan nyår så att jag får lite färg. Har inte solat sen i somras, så jag vet inte ifall jag ska börja med 15 minuter idag eller inte? Är jätterädd om min hy. Men 12 minuter är för lite känns det som.. äsch vi får se.

bilder sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadkostar det därdu solar :)

2009-12-18 @ 22:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0