Tisdag

sofia om ny hårfärg:
ser fint ut, och jag tror du skulle passa med längre hår haha:)

SVAR: tack! ja jag jobbar på det haha. Jag klipper topparna var 3:e månad, och de under de 3 senaste klippningarna har jag knappt tagit något på längden.
Mitt mål är att ha långt hår till sommaren 2010 !
Då kan jag också ha lockigt hår utan att få ångest haha.

Anonym om enough already:
vet du var man kan köpa UGGs Australia i malmö?

SVAR: Tyvärr jag har ingen aning. Förra året prövade jag ett par som var supersköna. Jag var i stan med min bror då. Han brukar kunna sånt. Men jag kommer inte ihåg butiken =/. Ska försöka ta reda på det!


Jag gick aldrig till butiken i morse. Jag mådde skitdåligt. Mår fortfarande dåligt men det är åtminstone bättre.
Ska fortsätta fixa mig nu sen måste jag ta bussen in till jobbet. Idag är sista dagen innan "jullovet". Kommer faktiskt sakna folket där, buhu :(

Ikväll blir en stressig kväll..
Kommer vara hemma runt 21.30. Måste duscha, torka håret, platta håret, OCH packa väskan. För imorgon åker vi till Växjö efter att jag varit i butiken.

Ha en trevlig snötisdag ! =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

uggs australia finns bla på scorett..

2009-12-22 @ 20:39:44
Postat av: Anonym

UGGs Australia finns INTE på Scorett. Där finns ett annat märke, nämligen Shepard eller vad de heter.



UGGs finns på Gustav i en butik som heter FACTORY, där de har mycket amerikanska grejjer som annars inte går att köpa någonstans förutom på nätet. FACTORY ligger vid resturangen bröderna M, den gatan mittemot pressbyrån alltså.



Annars kan man beställa dem via ebay, tradera, eller från USA om man vill det.

hoppas det hjälpte:)

2009-12-22 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0