Svågertorp -> Café 2000 -> Friskis&Svettis

Tja!
Har varit ute fram tills nyligen. Var först på Svågertorp med Jasmine och Rebecca där vi först handlade julpynt från Ikea och därefter julgran från Rusta haha. Det var skitkul haha.

Sen åkte vi tillbaka till stan, och jag och Jasmine gick och åt på Café 2000. Fyfan vad god kycklingmacka de hade! Och ENORM! Och billig. Bara 35 kr! Kommer bli stamkund där haha. De hade också en jättestor salladsbar där man kan välja vad man vill ha i sin sallad för 45 kr.

Efter maten (otroligt mätta) promenerade jag och Jassi till Friskis på Parkmöllan. Träffade Milan där som vanligt haha. Man tror att han jobbar där dygnet runt haha.
I alla fall.. vi tränade på gym, och vi fick hjälp av en jättesnäll tjej som jobbar där. Hon var med oss i en timme och visade oss alla bra övningar och maskiner. Hon visade mig hur man bäst tränar ben och rumpa utan att bygga muskler, för jag vill inte bygga några stora muskler. Jag vill bara komma mer i form. Ja ni förstår haha.

Jag kan för FÖRSTA gången i hela mitt liv säga att jag faktiskt hade ROLIGT på gymmet. Fuck Fitness 24 Seven. Jag tränade i nästan 1 och en halvtimme idag, och det finns verkligen LIV inne på Friskis. Mycket folk, hög musik och heta killar.
Nästa träningspass blir på onsdag, gym igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du nån kille på g då =D hihi

2009-12-07 @ 22:50:10
Postat av: Emma

http://www.magzino.com/blog/wp-content/uploads/2009/12/IMG_02701.jpg ..

2009-12-08 @ 01:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0