Sevgin..

Jag har för mycket huvudvärk för att kunna sitta framför datorn.
Jag fick reda på att en nära kompis till mig har tagit självmord. Han tog självmord den 19 november, och hans bästa kompis (som även är en kompis till mig) har skrivit en massa ledsna grejer på facebook ända sen dess. Men han nämnde aldrig några namn, så jag trodde aldrig att det handlade om Sevgin.. Men idag fick jag reda på sanningen.

Sevgin och Robin (hans bästa kompis) träffade vi i Turkiet sommaren 2008. Vi blev jättebra vänner med dem, och jag har haft kontakt med både Sevgin och Robin sen dess.
De senaste månaderna har jag och Sevgin pratat jättemycket, mest över telefon och msn. Han har varit det största stödet för mig under de senaste månaderna när jag har mått som sämst. Han fick mig att må såååå bra. Han påverkade mig riktigt mycket, och han var inte ens i närheten, han bor inte ens i Malmö..
Han mådde också jättedåligt över en massa saker, och jag var ALLTID där för honom när han ville prata. Vi brukade sitta flera timmar och bara snacka om en massa grejer. Vi planerade att jag kanske skulle åka upp till honom och hans vänner nu på jullovet. Vi skulle ha skitkul precis som i Turkiet. Han sa till och med att jag kunde bo hemma hos honom och hans familj..

 Jag trodde att jag också fick HONOM på bra humör.. Jag visade verkligen att han inte är den enda som mår dåligt.. men det räckte inte för honom. Han tog sitt eget liv. Han hade skämtat om det flera gånger. Han sa att han bara ville ta sin bil och krocka in i något. Och jag sa alltid att han är en idiot som ens tänker så. Jag trodde aldrig att han skulle göra det på riktigt.
Han var så himla snäll, så himla förstående, han såg jättebra ut, han var populär, han fick vilken tjej han ville, han hade bil och körkort, han gick i skolan osv. Jag önskar verkligen att jag förstod varför han gjorde så?

Har gråtit de 3 senaste timmarna och det känns så jävla tomt. Jag har inte träffat honom på över 1 år, och ändå är jag så himla förkrossad. Jag kan inte ens förställa mig hur Robin mår.. och alla hans andra vänner, och särskilt hans familj.. Jag beklagar verkligen sorgen.

Sevgin, jag är ledsen över att du aldrig kommer få veta hur mycket du faktiskt betydde för mig. Saknar dig skitmycket..

Vila i frid <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

beklagar sorgen =/ det är hemskt..

2009-12-09 @ 08:34:49
Postat av: Lolo

Min lillebror var vän med honom. Det är helt sjukt det som hänt, min bror var helt förstörd. Tur att han har stöd av sina vänner och dom bilade till hans stad, var med på begravningen och åkte till olycksplatsen. Jag har sett Sevgin sen han var liten och gått i samma klass som hans syster. Det är ofattbart det som hänt.

2009-12-09 @ 16:12:45
URL: http://insidemyheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

beklagar sorgen:( fyfan man får rysningar:(

2009-12-09 @ 17:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0